Treceți la conținutul principal

DISPOZIȚIE nr.41 

din 03 octombrie 2022

Cu privire la valoarea de referință și clasele de salarizare.

 În conformitate cu art.29, alin.1, lit.(c), art.32 din Legea nr.436/2006 "Privind administrația publică locală" cu modificările ulterioare, Legea nr.260/2022 "Privind modificarea Bugetului de Stat pentru anul 2022", nr.205/2021, în scopul executării art.10 referitor la stabilirea valoarei de referință, art.27 pct.2 al Legii nr.158/2008 "Privind funcția publică și statutul funcționarului public", art.65, alin.2, lit.(b) a Legii nr.100/2017 "Privind actele normative", Legea nr.270/2018 "Privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar", Hotărîrii Guvernului Republicii Moldova nr.1231/2018 "Privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.270/2018", luîndu-se în considerație art.25 al Legii nr.270/2018 "Privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar" Anexa nr.10, Procesele-verbale al ședințelor de stabilire a vechimii în muncă

DISPUN:

1.Se atribuie valoarea de referință cu data de 01 septembrie 2022, persoanei cu funcție de demnitate publică, funcționarilor publici: de conducere, execuție din cadrul primăriei, bibliotecarului principal al bibliotecii publice, conform anexei.

2.Se atribuie valoarea de referință și a claselor de salarizare cu data de 01 septembrie 2022, personalului auxiliar și muncitoresc din cadrul primăriei și bibliotecii publice, luîndu-se în considerație și procesul verbal al ședinței de stabilire a vechimii în muncă, conform listei anexate.

3.Contabilitatea va efectua calculul și va achita titularilor funcțiilor salariul lunar, ținînd cont de prevederile pnct.1 și pnct.2 din prezenta dispoziție și alte drepturi acordate suplimentar la salariul de bază corespunzător.

4.Secretarul Consiliului Sătesc va aduce prevederile prezentei dispoziții la cunoștința titularilor funcțiilor.

5.Controlul executării prezentei dispoziții mi-l asum personal.




DISPOZIȚIE nr.42
din 03 octombrie 2022
Cu privire la stabilirea sporului pentru performanță.

 În temeiul prevederilor art.29 alin.(1), lit.(c), art.32 alin(1) al Legii nr.436/2006 "Privind administrația publică locală", art.16 din Legea nr.270/2018 "Privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar", precum și al Regulamentului "Cu privire la modul de stabilire a sporului pentru performanță personalului din unitățile bugetare", aprobat prin dispoziția primarului nr.57 din 26.12.2018, fișelor de evaluare a performanțelor individuale ale angajaților din cadrul primăriei, evaluați în luna septembrie 2022, informației "Privind calificativul de evaluare stabilit"
DISPUN:

1.A achita sporul pentru performanță pentru luna luna septembrie anul 2022 în sumă totală de 2979,21(două mii nouă sute șaptezeci și nouă lei 21 bani).

2.Lista nominală, calificativul final și sporul pentru fiecare angajat se anexează.

3.Controlul asupra executării dispoziției date mi-l asum personal.



DISPOZIȚIE nr.43
din 03 octombrie 2022

Cu privire la acordarea concediului ordinar angajaților din primărie.

 În baza art.32,alin.1 al Legii privind administrația publică locală nr.436/2006, prevederilor art.43, pct.1 al Legii nr.158/2008 "Cu privire la funcția publică și funcționarul public", Contractul Colectiv de muncă a primăriei, cererii personale înaintate, Codul Muncii

DISPUN:

1.Se acordă concediu de odihnă anual specialistului în peceperea fiscală al primăriei Gheorghiu Iulia, pe o durată de 35 zile calindaristice, începînd cu data de ------- pînă pe data de -------- inclusiv, pentru perioada de activitate septembrie 2021 - septembrie 2022.

2.Se desemnează ca persoană responsabilă Dna podoleanu Nina contabil șef în cadrul primăriei pentru îndeplinirea a unor atribuții, fără remunerare ale specialistului în perceperea fiscală pe perioada concediului.

3.Contabilitatea va efectua calculele de rigoare și plata în termenele stabilite, ținîndu-se cont de vechimea în muncă, sporurile și suplimentele stabilite în conformitate cu legislația.

4.Controlul îndeplinirii dispoziției date mi-l asum personal.







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

 Dragi consăteni în privința situației create ca urmare a conflictului militar din Ucraina, Primăria Horodca vine cu rugămintea către d-voastră de a dona ce puteți pentru a da o mînă de ajutor persoanelor refugiate.Astfel este împuternicit ca persoană responsabilă pentru colectarea donațiilor Dl.Chifa Mihail consilier local.Persoanele cointeresate se pot apropia de primăria Horodca,sau de persoana responsabilă desemnată.Numărul de contact este: 1.069024342  - Chifa Mihail 2.026840236 și 026840321 Primăria Vă mulțumim frumos pentru înțelegere și vă rugăm să ajutăm cu ce este posibil persoanele nevoiașe care  acum au  nevoie de aceasta.
 PROGRAMUL DE ACTIVITATE PENTRU HRAMUL SATULUI
 DECIZIE nr. 2/1 din 16 mai 2024 Cu privire la petrecerea Hramului s.Horodca "Înălțarea Domnului". Plan de acțiuni pentru petrecerea Hramului s.Horodca, r.Ialoveni  "Înălțarea Domnului" pe data de 13.06.2024. Deviz de cheltuieli propus de primăria Horodca pentru organizarea și petrecerea sărbătorii de 13 iunie 2024 Hramul satului  "Înălțarea Domnului". Responsabili Hramul  "Înălțarea Domnului". Notă informativă Aviz DECIZIE nr. 2/2 din 16 mai 2024 Cu privire la stabilirea și instituirea taxei locale de salubrizare în teritoriul s.horodca, r.Ialoveni. Anexă  Regulament Notă informativă Aviz DECIZIE nr. 2/3 din 16 mai 2024 Cu privire la încheierea unor contracte de prestări servicii de salubrizare cu persoane fizice. Notă informativă Aviz DECIZIE nr. 2/4 din 16 mai 2024 Cu privire la aprobarea componenței Gărzii Populare. Anexă Notă informativă Aviz DECIZIE nr. 2/5 din 16 mai 2024 Cu privire la stabilirea hotarului intravilanului localității s.Horo