Treceți la conținutul principal

 Anunț

Primăria Horodca, r.Ialoveni, vă invită să participați la audieri publice, care vor avea loc la data de 24.02.2025, orele 10:00, sala de ședințe din incinta primăriei.

PROIECTE DE DECIZIE:

1.Cu privire la executarea bugetului local pe anul 2024.

Raportor:Podoleanu Nina - contabil-șef al primăriei.

2.Cu privire la repartizarea soldului disponibil existent la 01.01.2025.

Raportor:Podoleanu Nina - contabil-șef al primăriei.

3.Cu privire la petrecerea bilunarului curățeniei, amenajării și salubrizării localității.

Raportor:Sajina Liubov - președintele comisiei în domeniu.

4.Cu privire la aprobarea Programului de activitate a Consiliului Local Horodca pentru trimestrul II al anului 2025.

Raportor:Cononov Ecaterina - secretar al consiliului.

5.Cu privire la modificarea parțială a anexei nr.1 la Decizia nr.5/4 din 10.12.2024 ,,Cu privire la stabilirea și punerea în aplicare a taxelor locale pentru anul 2025".

Raportor:Cononov Ecaterina - secretar al consiliului.

6.Cu privire la instituirea serviciului public de evacuare a deșeurilor menajere, aprobarea tarifelor aferente  acestui serviciu.

Raportor:Vlasî Ștefan - primar al satului.

7.Cu privire la abrogarea deciziei nr.5/4 din 10.12.2024 "Cu privire la încheierea unor contracte de prestări servicii de salubrizare cu persoane fizice".

Raportor:Vlasî Ștefan - primar al satului.

8.Cu privire la încheierea unor contracte de prestări servicii de transportare a deșeurilor menajere cu persoane fizice.

Raportor:Vlasî Ștefan - primar al satului.

REGULAMENTUL DE ORGANIZARE ȘI FUNCȚIONARE A SERVICIULUI PUBLIC DE EVACUARE A DEȘEURILOR MENAJERE







 
























 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

 Dragi consăteni în privința situației create ca urmare a conflictului militar din Ucraina, Primăria Horodca vine cu rugămintea către d-voastră de a dona ce puteți pentru a da o mînă de ajutor persoanelor refugiate.Astfel este împuternicit ca persoană responsabilă pentru colectarea donațiilor Dl.Chifa Mihail consilier local.Persoanele cointeresate se pot apropia de primăria Horodca,sau de persoana responsabilă desemnată.Numărul de contact este: 1.069024342  - Chifa Mihail 2.026840236 și 026840321 Primăria Vă mulțumim frumos pentru înțelegere și vă rugăm să ajutăm cu ce este posibil persoanele nevoiașe care  acum au  nevoie de aceasta.
 PROGRAMUL DE ACTIVITATE PENTRU HRAMUL SATULUI
 DECIZIE nr. 2/1 din 16 mai 2024 Cu privire la petrecerea Hramului s.Horodca "Înălțarea Domnului". Plan de acțiuni pentru petrecerea Hramului s.Horodca, r.Ialoveni  "Înălțarea Domnului" pe data de 13.06.2024. Deviz de cheltuieli propus de primăria Horodca pentru organizarea și petrecerea sărbătorii de 13 iunie 2024 Hramul satului  "Înălțarea Domnului". Responsabili Hramul  "Înălțarea Domnului". Notă informativă Aviz DECIZIE nr. 2/2 din 16 mai 2024 Cu privire la stabilirea și instituirea taxei locale de salubrizare în teritoriul s.horodca, r.Ialoveni. Anexă  Regulament Notă informativă Aviz DECIZIE nr. 2/3 din 16 mai 2024 Cu privire la încheierea unor contracte de prestări servicii de salubrizare cu persoane fizice. Notă informativă Aviz DECIZIE nr. 2/4 din 16 mai 2024 Cu privire la aprobarea componenței Gărzii Populare. Anexă Notă informativă Aviz DECIZIE nr. 2/5 din 16 mai 2024 Cu privire la stabilirea hotarului intravilanului localității s.Horo...